Arbetslös

Ja, snart är jag det...
Det ska göras "sparande" på bolaget jag jobbar för, och då försvinner alla som är vikarier.. viloket då också, tyvärr, involverar mig..
Så efter sista oktober står jag arbetslös än så länge.. men jag ska försöka hitta något.. har kollat upp en del jobb som jag ska ringa på..
Fan va jobbigt det är..

Och inte nog med det... jag får min sista lön i Oktober.. så då måste jag spara alla kronor efter räkningarna, för att kunna betala räkningarna i November... på så vis så kanske vi har möjlighet att iaf ge barnen en julafton med julklappar.. men jag ropar inte hej ännu...  HELVETE!!!!




Händer inte mycket bra nu, därav min bristande motivation till att skriva....

Fan fan fan fan.. allt som vi hade planerat.. med bilköp... planering av husköp och allt annat... det bara försvann nu... Inte fan kan vi planera för något sådant nu....
Jag har inte gett upp ännu, men det är fan svårt att se ljuspunkterna när det är på detta viset..

Snart fyller jag år också... till råga på allt jävla elände... då ska vi ju ha ett litet kalas för bara familjen...
Sen var det planerat att jag skulle fira med vänner också.. men med beskedet jag fick i måndags så känns det väl inte så passande... 


Nä, slänger in en trailer, till vilken film jag verkligen längtar efter...
09.11.20. <--- Då smäller det!!!





Fan va jag vill se den...
Slänger in en till video av rena glädjen över att jag nu faktiskt vet hur man gör.. :)   TACK SOFIE!!!






Må Så Väl!

Kommentarer
Postat av: Marika

Skickar några styrkekramar...lider med er verkligen....pussar

2009-09-30 @ 20:01:19
Postat av: Simone

Beklagar detta med jobbet .. så jävla tråkigt när sånt händer.... Men jag håller tummarna på att du snart hittar något nytt .....



Kram Simone

2009-10-01 @ 07:26:41
URL: http://sve.blogg,se
Postat av: Kusin

Den andra filmen tackar jag för, de vet du :) Va jobbigt med ditt jobb :( ringer dig sen så får vi prata! Puss

2009-10-01 @ 13:07:19
Postat av: carina

Tråkigt!!!!!!!!!!!!

Hoppas att du hittar ngt snart,de e så tråkigt när man har planerat saker o det blir så.

Jag håller alla tummar för dig!

Kramisar!!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 15:22:11
Postat av: Malin

Hej vännen.



Gud så duktig du är, sidan är riktigt fin.. Tokigt mycket lättare att läsa och så här inne.. Well done :)



Stressa inte upp dig över alla "tänk om", försök tänka positivt, du är ung, duktig, och troligtvis världens bästa människa så du kommer snart hitta något nytt, det betvivlar jag inte en endaste sekund!



Massa kramar



2009-10-01 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0