Inte igår inte....

Jag vet att jag inte skrivit något vettigt alls på väldigt länge.. har faktiskt inte haft lusten alls till det...
som ni fattat vid detta laget har jag ju gått och blivit såld på Twilight.. så mina dagar har faktiskt gått åt till attläsa böckerna....
Ja.. igen.... jag har redan läst ut alla 4 en gång.. men hade inget att göra när serien tog slut.. så jag började om faktiskt...
Och de är fortfarande lika bra fast det bara var lite öve en vecka sedan jag läste ut dom första gången...


Igår följde jag med Fiona och hennes kompisa in till stan..
Lyckad kväll, men nu känner jag att det är stopp för mitt nattliga liv i staden vi bor i...  Nu kommer hösten, och då vill jag spendera kvällarna hemma, med ljus som upplysning i rummet, och till en bra film med Älskade C.
Men han ville ju spela WoW hela kvällen igår, så därför åkte jag in med dom...

Inte många kronor behövde vi betala heller... ;)  Bra..


Annars händer inte så mycket... försökte som en tok att få tag på Kära M igår, men hon var som bortblåst...
Så jag ringde hennes mamma imorse, som medelade att hon var hos sin bror.. :) Så hon mår bra och är säker... haha.. ja, vi är lite "löjliga" med varandra...  svarar inte den ena så blir den andra orolig...
Tur att det går åt två håll så inte bara den ena av oss framstår som pucko... *haha*

Jag längtar som en tok till nästa månadsskifte, då närmar sig min födelsedag, och jag pålanerar att kanske tatuera mig... om jag lyckas få tag på någon som jag litar på, som kan skriva de tecken jag vill på japanska... INTE KINESISKA!!!
Annars får vi väl se om det blir någon annan tatoo, oc vad det blir i så fall... sen är det ju nästa mål.. jag och Kära M ska kolla på New Moon på premiären när den kommer...
Funderar på att boka VIP biljetter, så man slipper alla skrikande fjortisar, och kan njuta av filmen i lugn och ro...  vi 2 kommer ju se ut som niagarafaletjunior när vi ser filmen... :)  Då vill man inte ha en massa små ungar som skriker varje gång något händer....


Nä.. nu orkar jag inte skriva mer...
Snart ska jag till IKEA med Älskade C, barnen och Fiona.. ska kolla efter en kastrull och ett knivställ...


Må så Väl Gott Folk!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Förstår att du längtar till nästa månad asg Det gör jag med ler



Kul att du ska gadda dig .. Det vill jag med göra .. men det kommer när lillen är ute då j..... ska det gaddas hahah Kram kram

2009-09-10 @ 07:48:39
URL: http://sve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0