Här...

Igår var Älskade C med Wickan och en hel drös fler på klubben och festade lite..
Jag satt hemma och kollade på sista avsnittet av True Blood... FAN, det slutade så jobbigt.. så jag hoppas att de andra avsnitten släpps snart.. annars kommer jag bli tokig... Kära m också för den delel... :)

Ja, sen la jag mig i soffan och kollade på Twilight igen... ;)
Den är fortfarande bra, fast jag sett den en massa gånger nu...  Väntar otåligt på att New Moon ska släppas.. den kommmer som sagt i November... och nästa film kommer sedan i Juni 2010..
Får hoppas att han som spelar vampyren i filmen snart släpper sitt album.. det finns en låt som inte går att få tag på någonstans... bara en del av den finns på YT, men jag vill ha hela.. Den är verkligen sp sjukt bra..

Sen måste jag  se om jag kan hitta en platt-tång...  Fiona plattade mitt hår sist, och fan va lätt det blev att hantera... och det kändes så mycket tunnare också.. helt underbart..
Nästan som mitt hår var innan jag fick min lilla fjärtunge.. Så en sådan vill jag ha... Kanske, med lite tur kan jag faktiskt få mitt håt lite tunnare med den också isåfall...



Ringde en massa människor igår för att kolla vad de hade för sig, ifall det var någon som kunde och ville umgås med mig en stund... för jag tycker det är så pissigt tråkigt att vara ensam hemma...
Men ALLA, och jag menar verkligen ALLA hade planer..
Alla skulle göra en massa saker... Jätte tråkigt.. men men.. jag kollade ju på mina vampyrer så jag överlevde ändå.

Idag händer inte ett dugg här hemma... möjligen att jag går till torget och köper nya rökelser.. det är det enda..





Förresten... det har hänt en väldigt bra sak..
Det hände en hel del på jobbet.. en hel del som gjorde mig ledsen, och som fick mig fundera på om jag skulle sluta på stört.. För det var vekligeninte en liten sak.. iaf inte i mina ögon.
Iaf, i Fredags så hade vi möte hela dagen och femkamp på Liseberg efteråt.. på mötet fick jag en hel del upprättelse, för det var inte jag som gjort fel från början..
Och när vi kom in på Liseberg fickjagh en ursäkt.. från personen som fick mig att känna mig väldigt lite..  och när ursäkten kom kändes det jävligt bra..
Så härligt.. Så nu vill jag gå till jobbet igen..  det var fruktansvärt förra veckan ska ni veta..  så jag är såå glad att det inte bara är över..

Sen vet jag itne om det finns något mer att berätta..
Kommer jag på något så skriver jag väl igen senare..


Må Så Väl Gott Folk!
Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Världens bästa Jenny.



Jag vill verkligen inte kolla på TB när du skriver så där! :) Det blir ju apjobbigt, med tanke på att alla mina kvällar ser ut som din igår så förstår du ju att TB är det enda jag kan roa mig med, så hysertin är ju nära ståndande om den slutar som du skriver!!! Perpare for even more tracking by me ;)

kramar

2009-09-13 @ 18:16:13
Postat av: Simone

synd att vi inte kunde ta en tee i går gumman .. men kommer flera gånger.. har ju tänkt att komma till vf sen när lillen är född i alla fall .. Skicka gubben till sin kompis och jag går till dig :) så nu får vi hoppas att den kommer snart för Simone vill gå på torget med heheh ...



kram

2009-09-14 @ 12:51:44
URL: http://sve.blogg.se/
Postat av: marika

mig ringde du inte....=(

2009-09-18 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0