Jag fattar noll....



Ja, jag har inte en aning om vad fan som hände...
Vad jag gjort, men med tanke på hur "lätt" det var så kanske det var till det bästa..
Det stör mig som satan, ch jag saknar att ringa dig och berätta de sär sakerna som bara du fattar.. men men..
Är väldigt arg, ledsen och besviken på dig, och speciellt över hur du handskats med hela situationen....




Hmm.. ja, jag har förlorat en vän.. Den som varit närmast av mina vänner de senaste 5 åren.. det gör ont och är jobbigt.. men det kommer väl något gott ur detta med hoppas jag.
Har ju faktiskt underbara vänner kvar. :) Lena och Xstasia bland andra.. <3

Xstasia: Du får mer än gärna följa med mig på Eclipse premiären. :)

Jaha... annars då??
Jo jag har skrivit in mig på skolan, så om jag kommer in så börjar jag läsa gymnasiekompetens till hösten..
Känns som en enormt lång milstolpe i mitt liv, och en tung sten som lyfts från mina axlar..
Så håll nu tummarna för mig så jag kommer in...
Då är det ett år jag ska läsa. Efter det har jag tänkt läsa till snickare i 2 år.. så det blir en del läsande för mig nu framöver, men jag tror verkligen att jag kommer tjäna på det i längden.

Sen funderar jag på om jag ska läsa något extra språk nu också, om det inte blir för mycket för mig som det är i skolan redan.. funderar på Spanska.. Men det får vi se som sagt.. Måste se så jag klarar allt annat först o främst!


Så Älskade Lena.. om en månad så smäller det, då har vi (iaf jag) hållt oss borta från varandra på helgerna i nästsan 2 månader.. då får vi fan fira!! Hahaha
Och du SKA fira i min takt!! 
Hahahaha
Tur att jag vet att du tycker om mig iaf..


Nä.. händer mer då?? Hmm.. idag ska jag till AF med underlag för en praktikplats..
Får jag den blir jag väldigt glad, då har jag nämligen att göra fram till skolan börjar också..
Men på vissa sätt hoppas jag att jag inte får just denna praktikplatsen, föpr jag har en till som jag kan ringa och kanske få nämligen...
Men men.. så ska jag ju vara ledig i 4 veckor i sommar.. när barnens dagis är stängt, så de får lite semester också.

 B är på semster nu faktiskt.
Han åkte med mamma upp till Orsa och ska vara där en hel vecka.
Vi saknar honom som sjutton, men det är kul att han får göra något själv.
Så är det skönt att Lilla S får lite tid för sigsjälv med oss, och itne alltid tävla om uppmärksamheten med storebror.
Lilla S är mer lugn och harmonisk faktiskt.. så det är skönt för alla parter tror jag att de får lite tid för sigsjälva.. lugn o ro!! :)


Nä.. nu bär det snart av till dagis!



Må Väl mina vänner!!

Nu vet jag ju vilka som har tillgång till att läsa. hahahah

Kommentarer
Postat av: Hiromi

Jo, ja gillar dig! =) Ses snart! Puss

2010-04-27 @ 17:59:44
Postat av: KackMarie

Usch. D e alltid lika tråkigt när man mister en vän. Oavsett orsak. Hoppas ni finner varann igen.

2010-04-30 @ 10:20:25
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0