Motion och Greta


Ok, jag vet att kjag är jätte dålig på att uppdatera er om mitt fruktansvärt intressanta liv.. :) Jag har inte ens en dålig förklaring till varför jag inte uppdaterat.. bristande engagemang kanske.. :)

Jaja, Älskade syster Greta har iaf kommit hem till Sverige nu, efter 3 månader i Jamaica. Helt underbart att ha henne här igen, och ännu bättre blir det.... hon bor nämligen hos oss.. hon fick datorrummet, för hennes bror sålde sin lgh så annars hade hon varit helt bostadslös nu..
Så hon bor här hos oss..
Har dock inte sett henne så mycket, för hon är ute hela tiden nästan, och när hon är hemma så är jag ute och ränner.. men men..


Jag har legat på latsidan när det gäller motioneringen... varken jag eller Lena har varit ute under helgen, men det tog vi tag i igår, sprang faktiskt väldigt mycket mer av sträckan än vad vi brukar. Man känner sig så enormt stark och duktig när man sprungit faktiskt.
Dessutom så sprang jag till ica häromdagen med, isst de tär inte långt, men med tanke på hur långt jag brukar springa så är det som om någon normalt tränad människa skulle springa göteborgsvarvet...


Jag tror inte jag har så mycket mer att berätta...

Förutom att vi trivs fantastiskt bra i vår nya lgh.. älskar den, och hela området.. vilket barnen också gör.
och snart  kanske vi får nya grannar med, C´s gamlakompis ska nog flytta hit med sin flickvän och deras son... ska bli så kul iså fall!! :)


 Må Väl Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ni trivs i eran nya lägenhet!

Hoppas allt är bra med dig. Kram Nathalie

2010-04-14 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0