Sjuka barn = Endast Familjen på påsk!



Ojj, här innehar jag inte skrivit på en vecka nu...
Jag har faktiskt velat, men inte haft så mycket att skriva..
Inte för att jag har mer nu heller egentligen.. haha

Idag är det påskafton,
Vi skulle få besök idag av en massa folk, men så har LillaS haft feber inatt och båda pojkarna hostar fruktansvärt, så jag ska ringa runt och säga att det är inställt.

Så, då har jag pratat med Hille iaf, och skåning fick reda på det igår, det fick min kära fru också.. så nu är det bara min mamma och min syster kvar.



På tal om syster. Syster Greta kommer hem om 5 dagar från Jamaica!
Ska bli såå underbart att träffa henne igen, det är faktiskt 3 månader sedan.
Ska slänga iväg ett sms till henne senare, men inte nu, hon sover ändå just nu...

Hmm.. annars då... vi är klara med gamla lgh helt o hållet nu, så skönt att slippa tänka på den skiten mera..

Och på tisdag ska jag ringa och se ifall jag kan få hjälp av en studievägledare, så jag kan börja plugga...
Har itne sett att den utbildningen finns som jag vill ha, men jag kanske bara inte hittat den och då är det bra med lite hjälp..  så nu håller jag tummana för att det finns någon som kan hjälpa mig och som kan få in mig på utbildningen jag VILL ha...

Nä.. jag orkar faktiskt inte skriva mycket mer idag.. kanske senare..


Må Väl Mina Nära o Kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0