..



Go Morrn gott folk!!
Då var helgen slut ja...
Och Jisses vad arg jag har varit.. C fick sig en smäll.. Bullen och Skåning fick utskällningar, även Janne fick sig en skopa.. Ja.. Jag var på krigsstigen ordentligt faktiskt..
Men det ordnade upp sig till slut.
Ingen ville att jag skulle vara arg, så när jag väl blev vansinnigt förbannad så började folket fjäska som aldrig förr..
Som en jäkla prinsessa började de behanlda mig. Jaja..
Tack älskade Lena iaf för att du tänkte ställa upp med den "lilla" rymningsbilen, om jag hade släppt ut min ilska.
Fan va jag kommer sakna dig nu i 2 veckor..
Ha det så roligt i Turkiet och festa loss lite för mig med!

Ja, vi var ju på fest på klubben innan vi åkte till stan och jag blev arger..
På klubben var det trevligt.
Rätt så mycket folk, inte så många som jag kände dock, men det var ändå väldigt trevligt.

Dagen efter började Älskade C blöda näsblod direkt på morgonen, så han blödde ner halva sängen, och såg ut som om han blivit misshandlad av allt blod som var utsmetat på hans kropp..
Men han stoppade det snart.. Sen ringer skåning och säger att vi ska möta honom och Bullen för frukost, så vi klär på barnen och fixar oss och drar.. Syster N sover som en stock på soffan så henne låter vi vara.

När vi varit borta i 2 timmar ringer min tele som jag inte hör först, som besatt..
Syster N..
Svarar och hon låter heeeelt hysterisk..
Stackarn har vaknat och sett att vi var borta.. gått in i sovrummet för att leta efter oss och bara sett C´s blod..
Hon trodde ju vi blivit mördade.
Sen när jag inte svarade de första 2 ggr när hon ringde heller, blev det bara värre för henne...
Stackars syster.

Tog lite bilder på kvällen med, men med C´s telefon, så de komemr väl upp någon gång när jag orkat tömma den och fått ny energi till att skriva här inne... :)


Snart är det dags för skolstart..
Ser fram emot det jätte mycket!
Ska bli kul att få göra något vettigt igen, inte bara skit saker.. eller bara gå runt o inte göra något alls..
Blir helt galen på det.
Mår psykiskt dåligt av att vara arbetslös.


Nä, nu ska jag städa innan jag går ut på gården med barnen!

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0