Jag är tydligen jävligt intressant



Jaha.. Att jag va såå intressant hade jag faktiskt  inte en aning om..
den 31:e Juli hade jag 12 unika besökare... Men personerna, eller ja, iaf några av dom har besökt min sida denna dag, håll i er nu... 108 ggr.
Helt sanslöst.. Någon som irriterat sig på något jag skrivit eller??
Jaja.. Hoppas du som läste upprepade ggr, hade en trevligt lässtund.. eftersom att du kom tillbaka så många gånger är det ju att föredra över att du irriterade dig på något och läste något negativt om och om igen..

Nu är det 13 dagar kvar tills jag börjar skolan.. Såå härligt..
Och bara 6 dagar tills B börjar sin inskolning på fritids.
10 dagar kvar tills Lilla S ska börja sin inskolning på nytt dagis..
Älskade C ska vara hemma med Lilla S inför inskolningen eftersom att jag måste vara i min egna skola då.
Måste bara ringa och kolla en sak som jag glömt bort. Jag har 2 olika ämnen vars första lektion är både på samma dag och samma tid.. vet inte riktigt hur jag sa klara av det, men jag ska ringa och fråga dom vad jag ska göra.


För lite över en vecka sedan följde jag ju med Mika när hon skulle kolla på en liten kattunge.. En Ragdoll, så nu har jag fått funderingar på en sån igen. Tack för den du Mika.. :P
Har suttit och kollat runt lite på olika, och kommit fram till att jag måste kolla vilka uppfödare som väljer vilka färger.. för jag gillar INTE när katterna är alldeles svarta om nosen.. det ser ut som om de har höknäsa, och det är inte gulligt..
Medans vissa är så söta att man blir knäpp av att bara titta på dom.
Men som sagt, det är ju itne just nu ändå som jag ska ha en, utan om några månader, kanske till nästa sommar.
Ska ju samla ihop lite pengar, och fixa allt här hemma innan det kommer in en ny medlem i vår familj.

Sen var vi ju hos Mika några dagar senar och hälsade på. Jag och pojkarna tog bussen upp dit.. Jisses, det är en halv omöjlighet att ta sig dit, alla bussar går som de känner för, när de känner för det. Och man kan inte gå därifrån heller med en grinig Lilla S, men men.. vi kom fram dit till slut, och faktiskt hem också. :)
Trevligt att träffa deras familj igen, för det gör vi ju inte allt för ofta numera. Tyvärr.

Sen har vi som vanligt bara suttit på gården och tjötat med våra trevliga grannar.
Varit ute hela dagarna så barnen fått njuta av det fina vädret innan höst regnet kommer.
Nu börjar jag faktiskt längta till hösten och mörkret igen!
Alla löven som kamoflerar sig till magnifika färger, mysiga höst/vinter kvällar med tända ljus i hela lgh:n, och nu när vi verkligen trivs här hemma ska det bli helt fantastiskt att få jul pyssla när det väl blir tid för det.
Så mysigt!


Idag ska jag nog följa med min granne A ner till torget och shoppa lite nagellack. :)
Hennes syster kollade olika reklam annonser i en tidning igår och hittade ett nagellack som är en färg i grunden, men när man drar ut det på nageln så spricker färgen upp på olika ställen och det ser ut som sprickor med en helt annan färg.
Hoppas ni förstår vad jag menar, för bättre förklaring kan jag inte komma på.
Om det blir att jag köpen en, så kan jag lägga upp kort ikväll när jag blivit klar med mina naglar.
Så måste jag möta C för att ta ut pengarna som dragits felaktigt från mitt konto med... jäfla skit grejjor.


Nä, nu ska jag ta mitt morgon te och titta runt lite på blocket och se om jag hittar något roligt. :)

Ha en underbar dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jag læste din blogg 1 gång den dagen men de resterande 107ggr får du lista ut sjælv :P haha.. Hoppas allt ær bra med er annars! Jag saknar er... Kramar :)

2010-08-03 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0