Jag = Huvudämne??



Svar till Bittebi:
Jo det var faktiskt liiite roligare än jag trodde.. För att det var mycket lättare än vad jag trodde. :)
Men läraren pratar som en matematiker, så ser jag itne uppgiften när hon talar så kommer jag aldrig att förstå vad hon menar.
Men men, det är bättre än jag förväntat mig ialla fall. :)


Nä nu får det snart räcka.
Folk jag inte talat med på flera år lägger sig i vem jag umgås med, och vad vi gör.
Är det så hemskt att låta folk må bra och vara lyckliga? Svider det så hemskt i dom?
Det hade inte stört mig om det vore folk som jag faktiskt talar med eller som jag har någon typ av kontakt med dom..  Men det har jag ju inte nu... har inte haft på flera år.

Sen utnyttjar vi tydligen våra vänner också..
Vänner som vi haft i flera år..
Att folk inte bara kan låta bli att bry sig om vad andra gör.
Det är väl bara att acceptera att jag och de mina måste vara så himla populära eftersom att vi tydligen är huvudämnet var gång de öppnar munnen.


Nä, nu bär det av till skolan.
Idag är det samhällskunskap.
Vilket är rätt så svårt faktiskt, jag trodde inte det, men det är det verkligen.
Har ju så svårt för det här med politik.. det som ska bli kul och intressant är ämnen som "rättsamhället" och "Männskliga rättigheter" för det är jag ju intresserad av.

Ha det så bra älskade vänner.
Puss o kram
Kommentarer
Postat av: xstasia

Jag förstår ju tjusningen med matematik. Så behöver du hjälp så kan vi alltid sätta oss ner och gå igenom och lösa lite ihop.

Du kan ju kolla in min matte bok sen om du vill. Kommer du tycka att din är ännu lättare :P

2010-08-27 @ 09:53:10
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Du e bäst! Kram

2010-09-03 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0