Länge sedan, och massa bilder!



Förlåt att jag varit så dålig igen på att uppdatera..
Men det är mycket som händer nu..
Skolan startar för mig nu, så det är en massa att hålla koll på..
Lilla S har blivit inskolad på nytt dagis, och B har ju börjat nollan, så det är liiiite mycket runt nu som gör att man itne alltid har tid att sitta vid datorn.. :)

I helgen som var så hade vi dock väldigt kul.
Vi hade kräftskiva här hemma med goa grannar och vänner.
Vi hade verkligen kul!

Här får ni lite bilder!
Klicka på bilden ni vill se, så blir den större.


Så kommer här lite bilder på pojkarna som är relativt nytagna..
Hittade dom i telefonen också. :)
Mina underbara barn!

C följde med Fam. D till trädgårdsföreningen under Gbg-kalaset och åkte karusell med barnen.
Det var samma helg som jag arbetade på Way out West!


Sen har skåning tagit hem en av sina leksaker från landet..
Och den var uppskattad av barnen!


B raggar på grannens dotter! :P


Så hade en annan granne en liten "kompis" brevid entrédörren till trapphuset..
Jag tycker den är söt.. :)

Tycker verkligen den var jätte söt.. inte mer än bara 4 cm var den heller.. :)

Så avslutar vi dagens inlägg med ett kort på en av de sötaste flickorna jag någonsin sett..
Den yngsta medlemmen i familjen D.



Så där.. nu har ni fått se lite av vad vi haft för oss.. :)

Må Väl älskade vänner!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0