Man får inte stoppa köttbullar i näsan



God morgon gott folk!!
Uppe med tuppen idag.. Japp japp.. Hahaha

Glömde berätta något hemskt igår.
B ville kolla på film när han skulle sova i förrgår, men eftersom att klockan hunnit bli halv 10 på kvällen sa vi nej.. han skulle sova.
Då blev han ledsen, och ville hämnas på oss..
Så skitungen stoppar upp en sån där liten cylinderformad legobit i näsan.. Ända upp så att den ligger mitt emellan båda näsborrarna.
Stackars fick panik och blödde som attan i näsan...
Tur att C är så lugn som han är, så han fick lösa det hela.. Tog en pincett och lirkade ut legon..
Men jävla unge... jisses va rädd jag blev.. skakade hela kvällen.
B hamnade ju i någon typ av chock av händelsen så han fick sova brevid mig också..
Usch, men han lärde sig att man inte stoppar saker i näsan.
Min älskade son.


Nu ska jag snart sätta igång och städa upp här hemma, och tvätta lite.
Så ska barnen få baka chokladbollar sen.. Efter det är det gården som gäller.. som vanligt.. :)

Jo.. Lilla S fick ju en cykel igår också.ö. eller vi fick låna en till honom av Granne A, så den har han varit på hela morgonen. Han älskar den.
Så han ska väl få cykla på den sen. :)

Nä, nu får det räcka för idag!

Ha det gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0