Matematik= Djävulens påfund



Svar till Mamma som lämnade en kommentar:
Ja, det ska bli så kul att få se något mer än bara gröna skogar.. :)
Men samma år åker vi nog till norrland eller dalarna också på semestern.. blir inte många veckor hemma med ledighet där inte..  :)
OM det blir som vi tänkt oss då..
Men det får vi hoppas på!


Nu sitter jag här hemma och har jätte tråkigt.
Väntar bara åp att klockan ska ticka iväg lite så det blir dags för mig att åka in till skolan snart..
Idag har jag en lektion på 1,5 timme.. men det är ett ämne jag abslout inte gillar... MATTE!
Vem fan sa att det skulle vara ett kärnämne då??
Hatar skiten.. Så har jag en väldigt matematiskt tänkande lärare så jag kommer någ få krupp innan kursen är slut.
Hon vill få oss elever att älska matte... japp, så sa hon på första lektionen förstår ni.
Gissa om hon kommer bli besviken på mig då..
Sen upptäckte jag något hemskt med dette vidriga ämne.. fy vad mycket jag glömt sengymnasiet och grundskolan..
Uscha.. ja men det är väl för att man förtränger traumatiska upplevelser då kanske..


Nää.. nu sk ajag äta lite frukost och kolla om någon lagt upp nya kort på FB.
Ha det så bra älskade vänner!

Saknar dig med Mickis!! :)
Massor!


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

...tänk om...du skulle bli överraskad och gilla matte.....kanske bara ge det en chans...(kan ju bara vara nåt surt minne eller sur gubbe som gjort att du inte gillade det då)....kan ju vara så att du är superduper bra ;)) Puss

2010-08-26 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0