8 Dagar kvar!


God Morgon Mina Vänner!

Fyy attan vad kallt det är ute säger jag bara.. och jag min dumme fan har ju förlagt mina vantar så hela vägen till dagis och hem igen så höll jag på att frysa fingrarna av mig...
Tur att dagis är så nära.

Vaknade förut med världens halsont och är fortfarande väldigt rosslig.. fya, jag vill inte bli sjuk nu..
Efter helgen, helt ok att bli sjuk.. men inte nu!!


Idag ska det städas här.. på riktigt.. :)
Barnen har lekt med saker överallt i hela lgh:n, och mina pojkar vet ju inte vad en tvättkorg är till för.. de tror det är någon typ av dekoration.. för de lägger kläderna där de står..
Så nä.. nu är jag trött på det här.
Städas ska det!

Sen ska jag väl se om jag ska dra mig ner till torget en sväng.. måste lämna in papper på fk.
Hoppas på att Mandis orkar med mitt förslag och följer med mig, så kan vi ta en fika samtidigt.. :)

Nu är det för övrigt bara 8 dagar kvar tills jag får hämta min kissemiss.. :)
Och jisses som jag längtar.
Shiva kommer bli nöjd när hon har sällskap här hemma som hon kan leka med också.

Nää.. nu ska jag sätta igång musiken och börja göra lite nytta innan jag lägger mig bekvämt i soffan och gör absolut ingenting..


Ha en super dag mina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0