Cristmas is finaly here!



Så där ja!! Nu är granen klädd!
Fan va nöjd jag är!
Xstasia satt här och guidade mig också, så jag inte glömde någon sida..


Första bilden.. med blixt


Trodde det skulle bli bättre bild när det började skymma..
men glömde stänga av blixten.. haha


Nej, jag är inte skakig på handen.. det är nått fel på cameran.. men men..
Ni ser poängen iaf. :)


En något mindre suddig bild.


Lyser såå fint när det börjar skymma!


Älskar min vita Gran!!
Ska aldrig ge upp den.
Tack G för att du köpte den till mig när du gjorde det!
Den har gjort min jul lite extra bra nu i 4 år!

Så där.. Nu ska det göras lite middag!

Ha en underbar kväll gott folk!! Det ska jag ha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0