Dag 11 - Mina Syskon

Jag har hur många syskon som helst..

Vi börjar lätt!

Systrarna S    & N
de är tvillingar, vi har samma Mamma.
Som små var de de mest irriterande små jävlarna som exsisterade, men nu är de bara jobbiga ibland, så där som syskon ska vara.
Jag älskar dom, de är de bästa systrarna som finns.

Så har vi storebror.
Tyvärr har vi inte jätte bra kontakt, men vi talar ibland.
Han är en person som jag ser upp till faktiskt, så fylld med kärlek och harmoni!
Önskar att vi en dag kan få ännu bättre kontakt.

Lillebror M,
Den brodern jag talar mest med.
Inte heller här finns den kontakt so jag önskar, emn det är lite svårt när man har liv på varsitt håll, och dessutom bor i olika länder, oavsett om det är grannländer.
Han är en väldigt rak och ärlig person.
Han är mycket mer ärlig än många andra vågar vara.

Lillebror N
Ja, vi hade jätte bra kontakt en gång i tiden, men inte längre tyvärr.


Anledningen till att jag inte har så bra kontakt med mina bröder är väldigt komplicerad och en lång historia som jag inte skriver ut här, för det är ingen annan som har med den att göra. :)

Men jag bryr mig otroligt mycket om alla mina syskon, de har väldigt mycket att lära ut på olika vis.


Sen är det ju så att man får alltid Bonus på saker och ting!
Jag har världens bästa Bonus syster!

Syster Greta!
Min närmsta vän genom många tunga tider.
Utan henne hade jag nog troligen inte stått upp genom mina tonår.


Så, det var mina syskon det! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0