Dag 22 - Det här upprör mig

Ja det finns mycket som upprör mig faktiskt...


1. Slagsmål, vad fan gör de för nytta?? Det är ju bara småsnoppade puckon som slåss..

2. Intriger, vem vinner på detta skit? Vad ser folk för nöje i att ljuga och förstöra för folk? Nä, sånt håller jag mig borta från.

3. Äkta pälsar och skinn, varför köper man skiten? Det finns ju oäkta skinn och päls som är svår att se skillnaden på, varför ska djur få sätta livet till för att någon ska få en snygg jacka eller väska?

4. Barnmisshandel och misskötsel, hur fan är man funtad när man skaffar små oskyldiga barn, för att sedan göra deras liv till ett helvete? När jag ser på mina barn vill jag bara göra deras liv lättare och så perfekta så möjligt. Hur kan man vilja göra de illa? Jag fattar verkligen inte det..

5. Djurplågeri, dessa människor är inte värda ett ruttet öre i mina ögon.

6. Lögner, fattar folk verkligen så trögt? Alla lögner kommer ju för fan tillbaka och biter en i röver förr eller senare.. varför skapa sig problem då med att ljuga, och sedan hitta på nya lögner för att dölja den gamla lögnen osv..? Nä.. fjanterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0