Dag 24 - Det här får mig att gråta

Den är lätt!

ALLT!

Jag gråter till barnfilmer med lyckliga slut. Även barnfilmer som egentligen inte har så känslomässiga slut som tex, Cars.
Jag gråter till Extreme Home Make Over

Jag gråter när jag verkligen tar mig tid till att titta på de fantastiska varelserna som är mina söner. Om jag ser en film som har minsta lilla sorg i, japp.. då öppnas kanalerna till niagarafallet.

Jag gråter för minsta lilla helt enkelt..

Jag är en otroligt känslig människa. Men 9 ggr av 10 så är det av lycka jag gråter, eller för att jag känner med någon annan människa.

Enda gången jag gråter av sorg för min egna skull numera är när jag tänker på min morfar, och låter minnen av honom flyga förbi i mitt huvud.
Han var så otroligt viktig i mitt liv, att det är sjukt svårt att hålla ögonen torra när jag tänker på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0