Dag 25 - Det här är jag bra på

En massa!! :)

Jag är envis som fan.

Så jag är väldigt bra på att få min vilja fram.
Jag är bra på att leta fram info som jag behöver från olika ställen och i nästan alla olika typer av situationer.

Pga mitt kontrollbehov är jag duktig på att organisera, speciellt så länge folk samarbetar med mig och inte mot mig.. då går det bättre.. :)
Jag har en förmåga att övertala folk att följa mig, oavsett hur emot mitt förslag de var från början.

Jag är jävla duktig på engelska.. :D (Fick ju faktiskt VG haha.. hade jag inte gjort slarvfel i stavningen hade jag haft MVG)

De sakerna jag kan något om, de är jag väldigt duktig på, där slår väldigt få mig på fingrarna faktiskt.

Att peppa folk, jo faktiskt, det är jag rätt så duktig på.

Vad jag däremot inte är bra på är att se mina egna positiva sidor, så den här dagen var svår att skriva om.. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0