En historisk dag i mitt liv



Idag är över 10 års sökande över.

1991-1992 bodde det x antal amerikaner i Orsa på hotellet där mamma jobbade.
Jag lärde känna en del av dom, bland annat en liten flicka som hette Amber.
Henne har jag sökt efter som en idiot.

Jag har sökt efter henne och andra i samma familj, bara för att få tag på henne, höra hur det är med henne,
hur livet blivit osv.
10 år har jag letar efter henne på olika vis på nätet.

Idag var en historisk dag i mitt liv, för idag hittade jag henne.
Jag hittade henne tack vare att jag äntligen kom på vad hon hette i andranamn.

Så jag hittade hennes sida på myspace, och såg där att hon gift sig i feb 2010
och därmed bytt efternamn.
Där efter var det bara att söka på henne nya efternamn på fb och TADA!!!
Där var hon, hennes lillebror och deras pappa.

Jag är så jävla glad.
Har skickat mail till henne och pappan,
lillebrorsan var bara 1 år eller så när de åkte tillbaka till US, så jag förväntar mig inte att
han ska komma ihåg mig. haha
Nu har jag hela dagen gått och kollat på olika sidor vad klockan kan vara i US,
så jag vet på ett ungefär när någon av dom ska svara.

Får jag kontakt med henne igen blir jag grymt glad.
Fan, det är 19 år sedan jag såg henne sist.

Det är så sjukt, för även om det gått så lång tid
så såg jag direkt att det var hon när jag såg bilden.
Och bilden på hennes lillebror, shit alltså.. sjukt att man kan se att det är samma person
trotts att han då bara var 1 år, och man inte sett dem på 19 hela år..
förstår ni ens hur lång tid det är?

Nu finns det bara 2 till därborta som jag vill ha kontakt med igen.
Den ena är speciell..
Brett.
Den andra är en kille som är lika gammal som mig och heter Michael.
Han vet jag inte ens vad han heter i efternamn, så det blir rätt så jobbigt.. men men..
skam den som ger sig!

Thank God for Facebook and the internet!!

Min envishet har återigen visat sig nyttig!!
Fan va glad jag är..

Jag har suttit och trackasserat min stackars mamma hela dagen
med frågor om namn, födelseår o månad
familjenamn, andra syskon till henne osv
hela dagen för att kunna göra en mer specifiserad sökning.

Fuck I´m Glad!
Amber, I finaly found you! 10 years of searching is over.
A new adventure begins,
a stone has been lifted from my shoulders.

Yepp!
I am real happy to see you´re alright and living!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0