jobb jobb o jobb!



Jo jag vet att jag varit liiiite slarvig här det senaste.. har inte uppdaterat.. inte ens de där dagarna som jag skulle gjort.. haha
Har haft lite annat att göra faktiskt.

Idag har jag varit och jobbat lite, fy vad skönt att få något att göra utöver det vanliga.
Bryta vardagen lite.

Sen en promme med Lexie också, så nu har jag varit nyttig för idag. :)

Älskade C har varit hemma i 2 dagar nu, det är för kallt för att jobba så han är hemma.

Lilla Pixie har gjort sig ordentligt hemmastadd. Sover med oss på nätterna, gjort sig vän med Shiva, äter och utför andra behov som hon ska.
En riktigt mysig liten flicka är hon verkligen.
Ångrar inte en sekund att jag valde just henne.

Detta är sista veckan i skolan, både för min och för B. Lilla S slutar dagis på fredag han också.. så snart är det jullov i 3 veckor.. underbart!

Då ska vi göra allt det där man aldrig har tid för annars..
Leka, åka pulka, mysa och städa.
Men framför allt ska vi njuta.
För snart är det jul!

På onsdag ska jag och kanske Tezz hem till mamma och baka lite julgodis,
fixa och dona inför julafton. Bara vi, utan barn.


Nä, nu ska jag väl sätta mig och skriva om de där dagarna som jag missat. Haha.. så ni får dom också.. som de skulle kommit.. :)

Ha en bra dag!! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0