Jul Stress



Så, då var alla julklappar handlade.
Ikväll blir det till att slå in grejorna sen är allt klart.

Imorn tar mamma barnen en stund så vi kan julstäda här inför fredagen,
och så ska skinkan inhandlas imorn också så älskade C kan fixa den på fredag morgon.
Han är så duktig han min älskade!

Ikväll blir det godisbak för hela slanten.
Ska hem till mamma om ett tag och koka knäcka och lite annat smått o gott.
Tezz fixar godis från sitt håll tills fredag, så det blir fullt med godsaker här då. :)

Sitter just nu och fipplar med mammas julklapp,
den hon inte vet vad det är för något. :)
För den andra julklappen hon ska få vet hon ju vad det är..
Eftersom att tanten tyckte det var en bra idé att köpa något till sigsjälv strax innan jul.
Jäkla tant!
Så jag fick ju lov att skälla på henne lite, och förklara att så dumma saker gör man inte..
Då fattade hon ju vad hon vad hon skulle få, plus att jag faktiskt satt o beställde brevid henne på hennes jobb! :)


Hmm.. sitter dessutom med världens jäkla hicka nu!!
Fy vad jobbigt det är att hicka, och vad pinsamt det är när man talar i telen med någon man inte känner ordentligt.
Jaja..

B fick hit en kompis nyss, så nu är dom inne på hans rum och leker med hans nya grejjor som han fick av sin farmor tidigare idag.. :)
De är så söta B och Sa, haha.. tänk om de blir ett par en dag! :)

Mina söta små prinsar, vad jag är stolt och glad över att ha dom.
Att jag kunde få så underbara varelser till barn.. ja det kunde jag aldrig tänka mig.

De är verkligen de mest perfekta som finns.


Haha..
Lilla syster S och hennes kompis sitter här i soffan och spelar Wii..
Sikka puckon!!
Heeeeelt värdelösa på spel är de ialla fall, kan vi konstatera!


Nä.. nu ska jag göra något mer kreativt faktiskt.
Ha det gott folket!!


God Jul och Gott Nytt År!

♥ ♥ Älskar er som förtjänar det!! ♥ ♥
-Ni vet vilka ni är-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0