Musik är allt!



Sitter i mörkret i min ensamhet och skriver.
Det har jag gjort nu i 3 timmar.

Känenr att jag verkligen kommit igång, men jag måste sluta nu!
Men jag vill inte.

Tror inte ni förstår hur underbart det kan vara att sitta i mörkret ensam vaken, lyssna på musik och bara skriva..
Orden bara flödar.

Musiken hjälper till.
Hur kanman göra något alls utan musik undrar jag.
Musik är källan till agerande.

Jag behöver musik till allt.
Städa
Skriva
Plugga
Promenera
Laga Mat
Ja, allt.

Musik är underbart.
Du kan kontrollera så mycket i det du gör med olika typer av musik.

Snabb musik får dig att städa mer effektivt,
Promenera snabbare.

Medans lugn musik,
ger dig kreativiteten när du skriver,
ron i kroppen att plugga,
låter fantasin flöda när du läser.
Skapar bilder när du bara njuter av tillvaron.

Musik och ord.
Läsa och Skriva.

Livet är underbart!

Nu ska jag sova!


God Natt Älskade Vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0