Nu må det vare Nock!



Nä, nu orkar jag inte mer..

Har suttit och skrivit ett tag nu.
Och gissa om det tar på en att skriva..
Det är väldigt koncentrations krävande, och man behöver fantasi..
Massa fantasi, och det har jag ju dock..
Men att få ut det i skrift har aldrig varit min starka sida.. men jag försöker iaf.

5 Kapitel klara. :) Gissa om jag känner mig duktig!
Men Kära M, du har itne svarat på mitt mail.. det måste du göra, annars får jag prestations ångest och tror du inte gillar den och därför låter bli att svara.. Haha
Så oavsett vad du tycker så svara, och svara ärligt. :)

Har jag berättat för er hur mysigt jag tycker det är med granen? Haha
Stackars Älskade C och N som troligen tröttnat på mitt tjöt om denna förbannade gran,
men jag är väldigt glad för den. Älskar den.Och iår har jag klätt den riktigt fint om jag får säga det själv.

Och eftersom att jag är jag, så får jag det. :)

Hade en intressant diskussion med Hille-Lille idag,
Om Hubbe.
Hahaha.
Försökte få Hubbes uppmärksamhet förut, men han gav fan i att svara. :/
Får väl ringa honom imorn och berätta om samtalet med Hille..

Var nere hos Ph och hjälpte honom städa fint förut lite, och pyntade fint så nu lyser det i hans fönster så fint så.
Saknas lite tomtar och sånt, men jaja..
Får väl acceptera att han är ungkarl, så vi hoppas över tomtarna då.

Imorn är det utgång med underbara vänner.
Får väl se vart vi startar och slutar.
Gubbarna ska iväg först iaf, så vi får väl möta upp dom någonstans efteråt.
Jag ska hem till Fiona efter att ha lämnat barnen hos min Älskade mamma, som för övrigt är bäst i världen! ;)
(Märker du av fjäsket mamma?)

Hoppas på att Kära M följer med också, det var otroligt länge sedan jag tog en öl/cider med henne, och det känns som om vi har en halv livstids med saker att ta igen oss på. Även om vi pratar rätt så ofta finns det på något vis alltid mer och mer och mer att berätta eller tala om.


Nä, nu ropar kudden..  och fantasin flödar, så det kanske blir en och annan rad mer skriven inatt.. men dock i blocket då.. för här orkar jag fan inte sitta mer! :)

God Natt Älskade Vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt jag har inte haft tid att sätta mig och läsa, så du behöver inte ha prestationsångest ;) jag ser fram emot det med andakt och skall slå ett slag för ff idag.. Sion e krasslig och jag har varit uppe halva natten =((.. Självklart! Men jag skall få handen ur och läsa idag!!

Kramar

2010-12-04 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0