Stressad, men fan va jag är flitig!



Puhh.
Har varit om gjort matte prov, idag igen..
Gjorde ett igår, på statistik, och idag var det omprov på ett jag gjorde förra veckan som gick lite dåligt.
Matte är jobbigt i sig, så när man blandar in alfabetet, ja då blir det total kaos.

Får väl se, tror inte att omprovet gick bättre än första vändan.. men men
Har talat med läraren, och man ska inte få ig på kursen om det är bara ett prov man fått ig på.
Har ju fått G på alla de andra så...

Sen har jag skickat in alla Eng arbeten nu, tillsammans
med ett "snällt" medelande till min lärare.
De har gjort en massa fel, så jag påpekade dom.

Snart kommer lilla syster, så ska vi hämta barnen.. sen ner till torget o hämta pengar.. sen tar Älskade C barnen, och jag och syster åker till Angered en sväng.. :)
För vi ska hämta December idag..
Japp.. Katten som jag tänkte döpa till Diva fick nu namnet December istället.
Och så har vi hennes mamma, som förtillfället heter Anki.. vi får väl se om det ska bytas ut också kanske.. haha


Igår var jag hurtig må ni tro.
Efter att jag lämnat barnen så tog jag en lång promenad med Ph´s mamma och hunden,
sen ner till Lena och gymma med henne i 45 minuter ungefär..
Så råkade jag ju glömma bort tiden, så jag fick springa till bussen.
SPRINGA!
30 cm hög snö, och oplogat överallt..
Jodå.. så jag var helt avliden när jag väl kom till bussen. Men jag hann!! :)
In tillskolan och göra prov.. sen hem och skicka in arbeten.
Så nu jävlar har jag gjort nytta ska ni tro.
Somnade vid 9 igår för att jag var så trött efter all stress.

Mi Älskade Lena ska kolla om det kanske finns jobb till mig. Så nu sitter jag här och hoppas.
Så håll tummarna för mig.

Vill inte plugga mera längre..
Är trött som fan på det.
Nu vill jag jobba igen istället.
Få riktig lön och få något gjort på dagarna istället för att bara gå hemma och inget göra.

Har bett en bekant kolla på städjobb med faktiskt..
Ja, jag som var så innerligt trött på att städa har ändå kollat på sånna jobb.
Så nu fattar ni kanske hur förbannat tråkigt det är att bara gå hemma.
Hur gör man för att fördriva tiden på ett vettigt sätt liksom??
Nää fy attan..

Jobb jobb och mera jobb vill jag ha nu!
Ska kolla på lite fler ställen med faktiskt.
Hade varit riktigt skönt.

Hmm.. mer då?

Nja.. det är väl itne så mycket mer jag har att berätta..
Nu är det snart dags att stressa iväg till dagis o skola för att hämta pojkarna, sen ner till torget o möta Älskade C..
Så får vi väl se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Såg att Kära M ska ha myskväll framför Idolfinalen med sina troll!
Det lät ju förbannat mysigt.
Tror det blir liknande här faktiskt!
Ska inhandla lite godis då, sen blir det pjamas på och ner under täcket i soffan när
jag är hemma, och en jäkla massa mys!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0