Helgens Äventyr


Tjohhoo!!
Vi överlevde helgen och alla dess äventyr!

Barnen hade hur trevligt som helst hos mormor, åt adventsfika, myste i soffan med fruktsallad
och gjorde annat skoj.
B hade massor att berätta när han kom hem.
Lilla S har väl mest hängt upp sig på att de inte kunde trycka in nejlikor i apelsinerna.. haha



Men mitt och Älskade C´s äventyr var ju helt annorlunda.
När jag hade lämnat barnen, åkte jag och Lena hem till Fiona och hämtade henne, sen hem till Lena för att fixa oss iordning. Så dök Kishi och Green upp efter ett tag.

   

Sen bar det av till Ph, och kvällen började!
Här kommer lite bilder på vad som hände under kvällen!

 
  

  
  
Ph, The Host!


  
  


Så, nu fick ni se lite bilder, tror faktiskt jag fick med alla som var där också faktiskt.. inte illa.. :)

Igår när alla var så där pigga och glada drog vi ut till pulkabacken på kvällen.. :)
Försökte få lite kort, men eftersom att det snöade, så kom blev det inga bra bilder.. :(
Mä'n här kommer det som blev iaf.

  

N försökte sig på snowboards åkning, efter att ph hämtat sin bräda.. Ville få kort på det, men tyvärr.
Ni får helt enkelt bara tro mig när jag säger att det var kul.
Han klarade det faktiskt galant, och ramlade bara 2 ggr.

Kul hade vi!!
Dock ramlade jag ju.. (så klart)
Ramlade högst upp på backen, och drog i mina revben längst bilräcket, så nu har jag ont på den sidan av ryggen..
Har fina blåmärken också.. :)
  

Ok, det känns verkligen mer än vad det ser ut att göra..
Ap ont gör det verkligen.. men men..

Jag hade kul, så det gör inte så mycket.. :)
Sen fick väl Tjockis och Ph någon idiotidé... så de tryckte ner mig i snön, mulade mig
(ja, man blir som ett barn igen när snön kommer)
Tryckte ner snö i skorna gjorde de med,
så jag var knappast varm när vi kom in..

De ska få igen.. en dag när jag blivit Hulken ska jag ta dom jävlarna..
Haha

Nä, nu ska jag mysa lite med Lilla S som är hemma från dagis idag!!
Ha det gott mina vänner!!
Ta hand om er!

Pöss o kram

Kommentarer
Postat av: malin

AJ... din stackare!!

Ni verkar ha haft en super rolig kväll i alla fall =).. Ha en fin dag kramkram

2010-12-06 @ 08:26:47
Postat av: Angelica Wassdahl

Vad roligt med pulka :) Vill också :)

2010-12-06 @ 09:56:21
Postat av: Mikkis

Skulle bara sæga att jag saknar dig! :) Kul att ni lever livet! och njuuut av snøn, de bæsta som finns :) kram vænnen

2010-12-06 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0