24h virus




Hemskt ledsen mina trogna läsare, men jag var väääääldigt sjuk igår, och hade ingen som helst lust att sitta vid datorn, ännu mindre blogga..  Men nu är jag tillbaka.. Inte helt hundra, men iaf 97%. :)

Vi har kommit iordning med det mesta här i lägenheten, så skönt faktiskt. Älskar vårt nya hem.
Önskar bara jag kunde få ett jobb så vi kunde köpa lite nya möbler och lite sånt för att fixa, men men, det kommer väl det med så småning om...
Bara den där förbannade jävla snön smälter, och isen ger med sig på havet så kanske det blir lättare...

Idag ska Doggy åka hem till Ljungkan... Jag är fortfarande evigt tacksam över att jag aldrig lyckats tjata till mig en hund... fy vad jobbigt det kan vara, men det är rätt så mysigt att alltid ha promenad sällskap iofs.. men men..


Längtar som attan tills i April när Greta kommer hem också.. Saknar henne som attan.


Nä, jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag heller...
Ser fram emot helgen, då ska jag ut med Lena och ha roligt... först spela spel hos hennes bror, sen ska vi väl göra stan osäker tror jag...  Förhoppningsvis blir det roligt iaf.. :)


Må Väl mina Vänner... ni andra med. ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jenny, jag tror att du har gått och ramlat och slagit dig!! Är du säker på att du inte har gjort det, hihi!! Annars måste du vara sjuk ;-)

Nää men visst är jackan snygg! Och billig!



Tack jag mår bra, hoppas du oxå göra det? Kul med ny lägenhet!?



Puss puss

2010-02-27 @ 10:10:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0