Back again

Japp.. nu är jag tillbaka här igen... :)
Har haft semester i en vecka nu, då vi inte orkat packa upp datorn innan...
Och vet ni hur skönt det var utan FB ett tag? Det enda jag saknade var faktiskt mina fanfiction stories som jag itne kunde läsa...  resten var det skönt att vara utan.. så jag ska göra som min kära fru någon dag snart..
Ha en mobil och internet fri dag. Där det bara är JAG som räknas, och alla andra får vänta!

Så, vi har flyttat nu.. helt underbart. Älskar den nya lägenheten.
Pojkarna trivs också, de har tom, blivit bättre på att sova om nätterna.. Lilla S somnr i sin säng utaan större problem, och likaså B.  Och vi... vi har ett sovRUM.. inte bar ett litet och trångt utrymme där vi sover, utan ett riktigt sovrum.. helt fantastiskt!
Sen är det så härligt för barnen för man springer inte på varandra hela tiden.. de kan springa runt och leka, och de kan leka på varsitt rum om de vill det... det är inte ens i närheten av lika frustrerande när de råkar som det var förut.. för nu finns det utrymme att gå undan.. Det finns utrymme för dem att dela på sig.. det finns liksom plats för allt!

Katterna trivs de med. :)


Nu har vi Doggy här med i veckan, fram tills Torsdag.. då kommer Ljungkan och hämtar honom. Syster Greta är ju fortfarande på jamaica, och stannar där en månad extra, så vi ska hjälpa henne här hemma med hunden så gott vi kan.
Och jag känner en så stor tacksamhet till C för att jag aldrig lyckats tjata till mig en hund tidigare.. fan va jobbigt det kan vara..  Är sååå nöjd med att "bara" ha katter. Mycket lättare djur.


Kollade nyss på det nya avsnittet av Lost.. fan va jag blir tokig på den serien.. vill se alla de förbannade avsnitten på den...NU.
Men de är iaf sista säsongen nu, så jag lär ju få svar på alla de frågorna som kommit upp under seriens gång..


Nä, nu orkar jag faktiskt inte skriva mycket mer.. min kära fru vill ha något att läsa, hoppas hon är nöjd för stunden nu då.. ;)
För nu ska jag kolla efter det senaste avsnittet av Lost som sänds idag, för ca 10 minuter sedan.. och finns inte det så är det natten.. är jätte trött nu.

Jo, en sak till kan jag väl berätta.. på Lördag är det utgång med "Lena" :) Får väl se vad vi hittar på efter att ha varit hos hennes broder och spelat lite spel.. :)



God Natt Gott Folk... Ni andra struntar jag i.. ;)   Moahahaha

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt att få något att läsa.. skall se om jag hinner uppdatera min också mellan kaskads kräkningarna och svabbandet =D..

Skönt att du redan mår bättre!!

vi hörs av senare. kramar

2010-02-25 @ 12:33:27
Postat av: KackMarie

Härligt att ni e klara me flytten. Lr ja, klara kanske ni icke e helt, men ni har flyttat iaf. Låter som ni kommer trivas väldigt bra där allesammans :)

Nog e d mer jobb me en hund än katt ja. Så d va nog tur att du fick låna hund ett tag & se hur d va. Önskar att alla fick d innan. Känns som att många bara skaffar utan att tänka på allt va d innebär innan..

2010-02-25 @ 13:29:35
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0