.....



Jaha... Nu tog jag en stund och talade med Älskade C om allt runtomkring, om allt så verkar vara åt hel... osv.
Och ja, nu är han tydligen Ex C..

Vi är itne ovänner.. men vi är inte tillsammans..
Allt känns så jävla fucked up just nu bara..
En massa känslor som springer runt och jag får ingen ordning på det alls..
Nu släppte chocken litegrann tror jag..
Först kände jag inte så här.. tog allt för rationellt, men nu har det släppt..

Det är så pissigt tråkigt och jobbigt.
FAN!!

Önskar syster yster vore hemma..
Jag vet att jag har dig min kära fru att tala med, och det värmer..
Fast just nu vill jag bara upprepa allt som jag redan sagt och få älta lite i min sorg, så jag önksar vekrligen
Syster Greta var hemma i Swe.

Orkar inte skriva mer just nu, kanske skriver sen..
Me just nu är allt bara ett virrvarr av tankar och känslor, och jag får fan ingen rätsida på skiten!

Kommentarer
Postat av: Göran

Shit vad jobbigt Jenny. Du får kämpa på, och ofta när allt känns åt helvete kan det fixa sig till slut, om man kämpar kämpar kämpar, och kommer ut från skiten starkare, gladare och säkrare. Kram

2010-02-02 @ 13:22:33
URL: http://qumransblog.blogspot.com
Postat av: Sofie

vaah? vad har hänt?! Fattar nada. Finns här för dig om du vill prata gumman. Kram

2010-02-02 @ 16:40:36
URL: http://supermimmi.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår att du saknar Carro, speciellt nu. jag känner mig bara så jävla tvärdum, för jag finner inga ord., Men jag lyssnar gärna, och du får älta hur mycket du vill!.. bara så du vet!.

var stark vännen min <3

2010-02-02 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0