Fysiska känslor!



Yr, de sticker i kroppen, nästan som det gör innan foten somnar om ni fattar vad jag menar...
Det känns i hela kroppen..
Fysiskt känner jag mig väldigt konstig i kroppen...
Psykiskt... ja där är det snurrigt vill jag lova...

Andningen är tung, ögonen vill inte följa med som de ska..
Hmm.. men jag vet vad allt detta beror på, var inte oroliga nu, för det är inget farligt alls.. :)
Lite stress och funderingar bara.


För i helvete!
Prata Med Mig!


Det känns i magen.


Lite kryptiskt?
Ja då får det väl vara det då..

Sllt är bra med mig iaf.. har nog vaknat nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vännen, det gör ont i mig att behöva se dig tampas med alla dessa tankar och känslor. Jag finns för dig när helst du behöver mig. Anytime Anywhere, GLÖM ALDRIG DET!!!!

KÄRLEK!

2010-02-01 @ 12:56:05
Postat av: KackMarie

Svar: Ja jag ser att du oxå tappat vikt. Javisst e d kul :) Inte för att jag tycker du verkar ha vart överviktig innan, men d där känner man ju bäst själv. Du kör me detox du, d e väl sån här reningskur? Promenader gör ju mkt bara d, men själv e jag så dålig me sånt, vill gärna ha ngn me mej om d ska bli av. :p Jag kör me såna här diet påsar. Innan jag träffa sambon för 3,5 år sen ung, då gick jag ner 20 kg me hjälp av dom. Sen hade jag gått upp 7 av dom kilona efter dom åren. Innan jul gick jag ner dom 7, sen har jag nu gått ner 6 till. Så d känns bra :)

E du gravid? Tänkte på detta inlägget, fick då mej & misstänka att d e därför du känner dej konstig =)

2010-02-01 @ 13:15:06
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0