Händelselösa dagar..


Har inte mycket att berätta idag faktiskt..
Har varit rätt så händelselöst här hemma.
Xstasia är tillbaka hemma igen iaf efter att ha varit på resa till sthlm.

Äntligen är det Fredag igen.. inte för att jag själv känner av dagarna så mycket egentligen.. :)
Men det är ändå skönt.
Hade velat göra nått i helgen, men har varken ekonomi eller tid för det..
Får vara hemma och mysa med barnen och packa.
Ja.. måste fixa fler kartonger.. så att all skit får plats.

C ska få ringa nissen med lägenheten idag med.. för han hade ringt igår. Så vi får väl ringa upp o kolla med honom vad han ville.
Hade gärna velat flytta in tidigare, men har ju inte fått sålt varken diskmaskin, eller tvättmaskin.
Många har sagt sig vara intresserade, men sen har man inte hört så mycket mer..
Blir lite irriterad på sånt..
Sitt fan inte och fråga mig en massa saker, be mig skicka bilder osv osv om du inte är intresserad...
Gahh...

Nää.. jag är inte arger.. :)


Nä.. nu ska jag snart äta lite mat.
C håller på att fixa middagen. :)



För övrigt är han mer svartsjuk nu än han någonsin varit.. ser saker där det inte finns något att se osv.
Det var ju DU som dumpade mig.. inte tvärtom..
Så släpp det.. Du kan inte säga något alls längre...
Det finns ju inte ens något att "hitta" eller så, som du tror.. jaja.. en dag ser du det också.



Over´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0