Hubbe-Bubbe = Alex <--- ?


Så, Nu håller jag på med städning här hemma igen..
Ska bli skönt när det väl är rent igen... fattar inte.. tycker man städar jämt, men när man vaknar är det någon sate som varit här och smutsat ner igen... Hmm....

Bara ExC kommer hem och har varit iväg och tränat så ska jag springa till torget och köpa en till avfärgning,
för helt blond blev jag ju inte som sagt.. så det är dags för rond 2 ikväll hos min kära Fru.
Ska köpa en blondering och en avfärgning så blir det kanske ordentligt nu då.. ;)

Hoppas ju på att jag får något tunnare hår när jag är klar med denna tortyr på håret mitt.. hahaha
Jag är verkligen så trött på att ha tjockt hår.


Sen vet jag fan inte vad det är för fel på män i allmänhet..
Förstår mig inte på dom alls ibland alltså..
Får väl ringa Hubbe Bubbe och fråga vad fan man ska tro och hur man ska tolka skiten!!
Han kan iaf öppna käften och prata som folk... :/

Och ni som undrar vad jag menar med att Hubbe är min "Alecx" så ska jag förklara här då.
Jag kollade på en film för ett tag sedan, den heter:
"He´s just not that into you!"
Och i den filmen fanns det en tjej som hette Gigi, hon kunde verkligen inte tyda killars signaler (som vi resten av kvinnliga befolkningen inte heller kan), så möter hon en kille som heter Alex, han hjälper henne. Han talar om för henne när en kille är intresserad eller inte, om hon ska lägga ner tid på en karl eller inte..
Det är denna "Alex" jag menar då alltså..

Hubbe får bli min sån, för han är ju den enda som jag kan förvänta mig ärlighet av när det gäller det könet..
Jo det finns väl en till, men med tanke på hur "mycket" <--sarkasm, vi talat den senaste tiden känns det väl dumt om jag ska ringa och fråga honom om råd nu.

Så just nu ligger allt i Hubbes händer.. hahaha
Stackars hans flickvän, hon måste ju tro att jag är ute efter honom...

DET ÄR JAG INTE!!!

Jag är inte intresserad av en karljävel alls längre..
Men jag behöver hjälp att tyda det där jag bor med.. för han talar ju inte själv.. därför behöver jag Hubbe.

Gahh.. nä.. jag blir bara irriterad och arg när jag tänker på C just nu.. PuckoFan.


Undra vad man ska göra till middag idag då?? Hmm.. har ni tips så posta dom som kommentarer, för jag behöver verkligen tips..
Känner inte för att laga mat längre, och inget smakar gott heller längre...
Eller rättare, maten smakar inget alls längre..
Får tvinga i mig något varje dag.. fy fan.

Nä... nu börjar jag bli arger igen, de tär lika bra att avsluta det här inlägget innan det går helt åt skogen!!

Må Så Väl Gott Folk!




Kommentarer
Postat av: wifii

ja var här inne och kikade =D

2010-02-11 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0