I can be bad to you know!



Blir så jävla förbannad på dig...
Varför ska du vara så jävla kaxig.. jag har inte förtjänat det. Jag har inte gjort eller sagt något som ger dig rätten att vara otrevlig mot mig...
Men är det så du vill spela så... Jag kan jag med vill jag lova...  Jag har bara spelat snällt innan.. men även jag kan bli jävlig när jag vill.

Du har inte en aning om hur jävlig jag kan bli..
Du har inte en aning om hur ond jag kan vara, eller
hur arg jag kan bli...

Just wait and see my little friend!



Ja, idag är jag förbannad!
Rätt så mycket faktiskt...

Så, nu ska jag städa och lyssna på hårdrock på högsta volym och peppa min aggro sida lite till... sen är det nog torget med min fru som gäller innan barnen ska hämtas...



Don´t blame me when you get to see the evil me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0