Karma och Kärlek


De senaste dagarna har jag tappat lite läsare så jag tänkte börja hela inlägget med en spydig kommentar om detta, eftersom att jag fick så många läsare när jag verkigen var ledsen..
Sen kollade jag min statistik idag.. och vi har redan kommit upp i 14 st..

Jösses..
Jaja... Jag får väl ta det som en komplimang.. det är inte lätt att vara så intressant som jag är..Hahaha

Idag ska jag packa, packa och åter packa..
Vi får nämligen nyckeln till vår nya lgh ikväll, så vi flyttaar nog imorn. :D
Vilket innebär en jävla massa packning som ska göras ikväll/inatt.

Så snart är jag tillbaka i tynnered igen... är såå glad för det..
Älskade Tynnered!


Andra saker händer också i mitt liv.. så jag vet fan inte vad som händer nästan..
Att säga att mitt kärleksliv är komplicerat är en underdrift.
Det är så snurrigt och förvirrande som det bara kan bli nu känner jag.

Älskade C/ ExC /C eller vad vi nu ska kalla honom..
han han får mig att gå upp i atomer på både bra och dåliga vis..
Och nu är jag inte ens säker på att det är slut mellan oss längre.. tror inte ens han vet det längre.
Jag älskar den förbannade idioten så jävla mycket,
och de tär väl tur för jag hade nog dödat någon annan om de hade "fuckat" med mitt huvud o hjärta så som han gör..
Nu låter det som om han driver med mina känslor, nej.. det gör han inte..
Han gör inget fel på det viset.. Men han snurrar till det rätt så friskt i huvudet för mig.
Jag vet verkligen varken ut eller in längre..
Allt är kaos.. men så länge det finns en gnutta hopp så är leendet på mina läppar kvar.

Nu ska jag väl försöka ta tag i det här mid packning.. får väl se om det blir något vettigt utav det hela.

Må så väl mina vänner.

















Karma,
What goes around
Comes around
.

Your actions always come back to bite you in the as.





Älskar Karma!


Treat every situation in life like a dog,
If you can´t chew it or screw it,
Just piss on it and walk away!



Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

...hoppas det löser sig med C, på bästa sätt, så att du och grabbarna får det fantastiskt bra. Ta vara på tiden med dig!!! Kram

2010-02-16 @ 08:29:18
Postat av: KackMarie

Ta hand om dej.

2010-02-16 @ 12:23:34
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Låter som du går igenom en riktig jobbig tid. Även fast d sker roliga saker oxå. Får hoppas d överväger & att allt löser sej till d bästa.

2010-02-21 @ 11:30:49
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0