Lättnad i luften



Ja, då har man varit på ytterligare en lång promenad.. men jag tror jag måst utöka den lite nu.. alltså i längd.. för jag går den biten på alldeles för kort tid.
Får väl hitta en ny rutt annars.. :)

Det var värst vad folk börjar läsa min blogg helt plötsligt... lite roligt är det väl, men samtidigt lite oroväckande..
Haha, ja ja.. så jävla snygg och intressant som jag är så kan an väl itne räkna med annat...
Hahahaha!!
Nädå, skämt o sido.

Imorn ska jag träffa lillebor!
Det ska bli väldigt kul, träffade honom iofs dagen efter jul där, men det är alltid kul att se dom.
De är i gbg och spelar, och festar.
Får väl se, om jag lyckas fjäska med någon så jag också kan gå ut med dom imorn.. ;) Försöka går ju iaf.. hahah

Gick hem till Lena lite förut också, satt där ett tag och tjatade med henne efter promenaden,
trevligt.. det var vääääldigt länge sedan.
Kändes väldigt lättande att tala med henne också, itne för att jag berättade något som ingen annan redan hört, men för att jag får älta och gnälla hur mycket jag vill.. Och när jag säger det till
fler personer så slipper jag ju upprepa mig till en och samma hela tiden, och riskera att denne någon
(troligast min fru) blir trött på mig och ber mig fara och flyga.. :)

Hahahahaha

Här hemma är allt lugnt iaf..
Samtalet jag hade förut med Lillebror hjälpte mig faktiskt att se saker och ting mycket bättre,
och klarare.


Lilla S har varit hemma idag från dagis och följde med mig till pass centralen för att fixa leg.. han är såå söt den lille plutten.
Varken jag eller mamma fick pussa på honom, för det fick bara pappa göra.. Hahaha
Han sa det hela tiden när vi busade med honom, "Nä, bara min pappa!"
Gullunge.

Sen jäklades jag lite med honom och frågade om han var en pruttunge..
fick svaret:
"Nä, DU!"
Hahaha.. det är så roligt nu när han pratar mer.. man kan ha så roligt tillsammans med dom när de kan komminucera bättre, jo visst är barn alltid roliga och söta.. men det är på en helt annan nivå när de verkligen kan tala.

B min lilla prins. Det kan ju verkligen inte finnas en pojk med större hjärrta.
Han är alltid så omtänksam och gullig mot allt och alla.
Vad jag har gjort för att förtjäna en sån underbar son det vet jag inte.. en någon måste vara väldigt lycklig tackvare mig iaf.

Lilla S är ju bara busig.. :)
Har aldrig sett en unge som har så mycket "full-i-fan" i sig.. det lyser verkligen jävulskap i ögonen på honom den lilla prutten.

Nä.. mina barn är de mest fantastiska varelserna i världen.

Får väl se hur det ska gå när man senare ska få lov att vara "Varannan-vecka-mamma"
Jag kommer ju sakna dom så enormt mycket.
Men jag komemr säga till ExC att om barnen vill komma till mig när de är hos honom, och det är ok med honom så får han ringa mig, och att det ska gå åt båda hållen.

Mina barn är mitt allt, och de ska inte lida på något vis för att jag och C inte ska leva ihop mera..
Jag är väldigt glad över att vi inte är ovänner eller bråkar eller så, för det hade tagit hårt på barnen.. nu märker de ju med allra största sannolikhet att något inte är som det ska, men samtidigt måste de känna den lättnaden som finns i luften här hemma..

Tänkte att jag ska ta samtalet om att C och jag ska flytta isär senare med B..
Det är ingen idé att ta det nu är vi ändå kommer bo ihop några månader till.. det är bara elakt att snurra till allt för honom, så vi tar det senare...


Nä, nu orkar jag inte skriva mera...
Ska kolla på Lost eller VD sen är det natten för mig!!

God Natt Gott Folk!












Kommentarer
Postat av: Wifii

Godmorgon.



Gud så skönt det var att prata med dig igår, och skratta med dig åt alla dessa tokigheter. Det kändes som om det var jättelänge sedan, lustigt nog =D..



Vad roligt att du skall träffa din bror idag, jag hoppas ni får en helt fantastiskt kväll (med massa roliga händelser som du berättar i detalj för mig i morgon ;)...



Ha en UNDERBAR dag fina.

kramkram

2010-02-05 @ 07:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0