Saker är inte alltid vad de ser ut att vara!



Kära fru, var inte orolig.. det är inte ens i närheten av så illa som det låter jag lovar..

Saker och ting ska väl redas ut idag hade jag tänkt... får väl se om alla andra också tycker det.. :)

Efter min promenad och samtalet med min vän där borta kanske jag är lite mer klarsynt..
Får hoppas det iaf.. :)



~Vem som helst kan byga upp en fasad.~
~Det är att riva den som är konsten.~

Det är såå sjukt mycket nu.
Men saker är verkligen itne så illa som de låter, och jag är inte ledsen..
Bara fundersam.


Nä, nu ska jag se vad vi ska äta till middag, kanske tom ha den klar när min älskade C kommer hem från jobbet.



Må Väl Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0