Samtal som hjälper

Tack älskade Wifii för den fina kommentaren. :)
Jag blev alldeles varm inombords..


Jag ska förklara hela H*n grejjen nrä jag talar med dig nästa gång.. jag ska ändå ringa dig när jag går ut på promenad.

Marie och natta, ni ska absolut inte ta åt er av det jag skrev i förra inlägget, det var inte menat mot er, hoppas ni inte tror det.
De som ska känna sig träffade kommer göra det när de läser.. om de läser.. Eller så har de läst med vill itne kommentera.. Får väl se vad som händer o fötter..

Men min kära fru har rätt.. sånna små människor, de tar bara energi från en, de tillför liksom inget i ens liv. Så de behövs inte i ens närhet.


Idag pratade jag en massa med lillebror, det kändes skönt.
Han kommer ju tom, hit till gbg ikväll, och på fredag så ska jag träffa honom.
De ska ha någon spelning här i götet, och sen ska de ut och göra stan osäker resten av tide, så de stannar till Söndag. 

Idag har jag vart på pass centralen, eller vad det nu heter. Och fixat ett leg, så det kommer om en vecka.. 
Polisen var hur trevlig som helst, men hon talade ju itne om för mig när kameran skulle knäppa, så jag ser helt skev t.. men skit samma... det är ett leg som är giltligt iaf.

Så nu vet vi att vi klarar kommande månad iaf, inte helt galant.. men vi överlever iaf.
Har kanske hittat köpare till alla de saker vi har till salu här hemma med.. bordet har en person som är intresserad. Tvättmaskinen och diskmaskinen har en del förfrågningar de med.. har en till bokhylla som ska ut, men vi får väl se när det blir. Den ska ju nämligen bytas ut mot en likadan fast i annan färg.. 
Haha, ja jag vet jag är knäpp.. men va 17.. det spelar väl ingen roll så länge jag är migsjälv och mår bra.


Var inne på den nya affären nere på torget idag.. jävlar i min låda vad snygga kläder det fanns där..
Blev helt knasig. såå mycket som jag vill ha, och jag har inga pengar till att handla skiten för.. :/
Fan, önksar bara jag kunde få börja jobba nu så skulle jag se till att skaffa mig en garderob faktiskt.. 
Jag har ju itne överdrivet med kläder, och det behöver jag.
Eller ja, inte överdrivet.. men jag behöver en massa kläder.

Nä... nu står Älskade C/ExC hr och gnäller över att han vill ha datorn.. så jag får väl ge honom den och gå och handla lite.... 




Må Så Väl Alla Mina Vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0