Systra Mii = Roomate! :)


Wheee!!
Fick mess inatt av älskade syster Greta..
Hon har bestämmt sig för att hon ska bo hos mig sen när hon kommer hem och C har flyttat ut.. :)
Jag blev jätte glad.
Hon är väl en av väldigt få människor som klarar av att bo med mig..

Det ska bli jätte kul verkligen att bo med henne igen.
Har ju nästintill bott med henne under hela tonåren för både henne och mig,
så det ska bli riktigt kul.
Och tryggt, att ha syster yster där hos mig när jag tycker saker blir för jobbiga..


Snart ska vi nog dra iväg till IKEA, för vår stora son hade en liten olycka i sängen inatt, och skyddet låg i tvätten.. så han måste ha en ny madrass..
Får väl se, vi kanske beställer 2 nya kuddar till soffan med samtidigt..

Måste fylla i C´s lapp till FK också..
Så att den kan skickas in så snart som möjligt, och vi kan få lite pengar..


Förhoppningsvis ska jag även till Shock i stan idag med min kära mor och köpa mig lite blondering.. :)
Har ju nästan blivit blond, men topparna är oranga, och det är lite oranglätt på överhåret...
Så det ska bort hade jag tänkt mig..
Får väl se om det blir så bara.. Jag vill verkligen inte ha det där röd/orangea i huvudet mer..
Vill vara riktigt blond, så som jag är egentligen...


min kära Wifii är lite upprörd idag, hon hade gjort planer för att gå ut med en kompis och ta det lugnt, och vara barnledig en stund..
Men nu så ringde hennes föräldrar och berättade att de ligger i feber så de kan inte ta hennes barn..
Väldigt tråkigt faktiskt. Dels för att jag vet att hon behöver slappna av en del och få bara vara sigsjälv, och dels
för att jag hade tänkt att kanske göra dom sällskap en stund..

Får väl se, kanske ska bort till Wifii senare ikväll iaf och fixa mitt hår.. eller om vi "bara" ska rasta barn!

Nu ska jag iaf göra mig redo så vi kan dra till IKEA.

Må Väl Gott Folk, och KOMMENTERA!!!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Puss...

2010-02-13 @ 11:21:05
Postat av: wifii

Vad sägs om lite öl hemma hos mig, färga håret.. tjejsnack. kanske någon skitfilm och kostcirkeln?

hör av dig sen när du är hemma =D

2010-02-13 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0