Tack Hubbe!


Tänker inte skriva ett långt inlägg, för jag är trött som attan och ska gå och lägga mig nu..


Men jag vill iaf skriva tack till en person som jag inte alls skulle ställa upp för mig så som han gör, en person som alltid varit en vän, men inte en så nära vän..
Hubbe-Bubbe.
Tack för att du lyssnar och kommer med argument som får mig att tänka till några gånger extra.
Det hjälper faktiskt mig att se mer logiskt och rationellt på saker och ting..

Men samtidigt är det lite jobbigt för du visar mig synvinklar jag helst hade blundat för,
synvinklar jag har blundat för förr.


Så. God Natt Gott Folk!



Tack för hjälpen kära Wifii... Imorn blir det mera! :)

Kommentarer
Postat av: wifii

så lite så.. Va roligt, då kan vi skratta bort en stund till =D.. sov sött!

2010-02-09 @ 23:19:54
URL: http://www.nexxo.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0