Drömmer om dig ofta



Hade en dröm om dig inatt igen..
Men den här var annorlunda, den var fylld med
Förståelse
Omtanke
Respekt
Hänsyn
Kärlek

Vi bara kramades och du talade om det för mig som jag så gärna vill höra..
Sen stod vi bara där och du höll om mig.
Kände mig så lugn efter drömmen, så säker, så harmonisk.

Varför kan inte alla drömmar bli sanna?



Jaha, då är jag faktiskt på väg att bli blond igen då.. :)
Än så länge är jag lite orange, men det ska åtgärdas under dagen.
Ska även fixa med en massa annat idag.. ska städa och tvätta lite tänkte jag.. kanske packa lite mera.
Sen måste jag fixa mer kartonger, för snart är det dags och vi har inte speciellt många kartonger kvar..

Sen är det flytt!
Jag längtar tills vi kommer härifrån..
Men andra saker skrämmer mig som fan.


Älskade Syster skickade mail igår, hon är orolig för mig.. Det behöver hon inte vara.
Jag klarar detta..
Jo det är jobbigt så in i helvete.. och jag skulle troligen behöv skrika och gråta ut all sorg, aggretion, frustration, irritation och svek jag känner...
Men vi tar det en annan dag..
Har inte tid nu.


Nä, nu ska jag göra iordning pojkarna, sen ärdet städa som gäller.. för den lilla vi har tycker ju att det är trevligt att göra mammas dag till ett levande helvete, genom att smeta smör lite här och där.. mata golvet i hela lägenheten med mackor.. osv osv..
Nej, hna ligger inte på min tio-i-topp lista!!



Hubbe-Bubbe! Du får bli min "Alex".. Hahahaha
Men vi skippar slutet..

Kommentarer
Postat av: wifii

Ja tyckte ändå det var roligt att han matade mattorna med mackorna.. .Hahahahaha..

2010-02-10 @ 10:43:38
URL: http://www.nexxo.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0