FullGas eller Tvärnit?!



Ojj jösses vad folk som läser numera då.. kan det vara för att jag är så jävla intressant, eller är det vissa som läser bara för att få gotta sig i ens olycka?? Ja, jag vet att jag är negativ och bitter nu.. men jag vet nämligen en hel drös med folk som gör så... tyvärr..

Fick en hel del underliga frågor på FB igår.. vissa frågor fick mig att vilja slå skiten ur personen som frågade.. hur fan kan man sjunka så lågt att an frågar så dumma frågor dagen efter min pojkvän sedan 8 år bestämmt att vi ska gå skiljda vägar??
Jävla idioter.. Ursäkta irritationen och aggritionen mina vänner... Men jag blir så arg på vissa... ska man verkligen kalla dom för folk?



Snart kanske jag får ett jobb!! :)
Jag är riktigt glad för det..  De tror att de kommer behöva rätt så mycket folk snart, för det börjar närma sig bättre säsonger nu.. Så jag håller tummarna så hårt jag..
Det är ett jobb med lite bättre pengar med, så det är skönt.


Fick reda på att en person kanske inte alls är så arger på mig som denne verkat vara nu.. hahaha
Ja, jag måste skratta lite åt det hela..
Jag tänker inte skriva ut något här, för att det vore som att skrika ut namnet på personen..
Men det är en väldigt lustig situation, och ännu lustigare är att personen faktiskt varit arg på mig, men det är h*n inte längre då.. tydligen, men svälja stoltheten.. nej det går inte.. måste hålla fasaden, iaf tills h*n träffar mig igen.. hahah, ja lite rolig den där..


Sitter och messar med min kära fru samtidigt som jag skriver här.. hon är för rolig hon...
Hon har nyss fått 2 nya favorit.. tja, vad ska vi kalla dom... Ordspråk?
"Vem är måtta och varför skulle jag vilja dricka med honom?"
&
"Vart på kroppen sitter allvar och varför skulle jag vilja bli tagen där?"

Ok, jag kan väl erkänna då, att jag också skrattar åt dessa uttryck... en väldig massa faktiskt..
Är man trött så är det väldigt roligt att läsa sånna här saker..
Kass humor? Jag?? Nej, nu förstår jag inte alls vad du talar om?!


Min fru har för övrigt fått en av de roligaste kommentarerna som finns på sms...
"Men Du..."
Om man frågar en person något, eller övnskar få ett svar på något, är detta ett svar man önskar då??
Och hur i helvete tolkar man det? :)
Sorry Wiifi, men jag kunde inte låta bli.. det är tyvärr lite roligt faktiskt...
Du och ditt "hålla-handen!" 

Snart är det dags att flytta med, får vi bara ihop lite mer pengar nu så kan vi faktiskt få flytta nästa vecka.. :)
Men det äsom vanligt ekonomin som bråkar med oss..
Hoppas bara vi kan lösa det där.
För något jävla positivt vill jag ha nu.

Har varit ute och promenerat med min syster N några gånger nu, det slutar inte bra
för det blir alltid så att jag talar om en massa hemligheter för henne, sånt som hon inte ska veta..
Sånt som jag faktiskt inte talat om för någon innan...
Min syster på 15 år ska väl inte höra sånt eller? :)
Som tur är för henne är det inget som kommer traumatisera henne för livet.
Hahaha

Hon har mest roligt åt det hela och skrattar gott åt mina dumheter, och igår trodde jag faktiskt att jag skulle slå henne.. för inte nor med att hon skrattar.. Det finns nog ingen som är så odiskret som hon är.
Pucko syster, men jag älskar dig iaf.

Sen åkte jag bil igår...
Ja, JAG körde faktiskt. Jag och Lazer åkte ut och tjötade efter att ha lämnat syster N hemma, sen så åkte vi till en helt tom parkering i skogen.
(Hur bra låter det då?)
Och så fick jag köra lite.. det är faktiskt svårare att köra bil än vad det är att köra MC.
Har liiiite problem med det där med kopplingen/bromsen/gasen, vilken som ska ner först, vilken som ska släppas först och när man hoppas från gas till broms och vice versa..
Det är piss jobbigt faktiskt..

MC är det så enkelt.. Där går det nästan automatiskt.. eller ja, det gjorde då jag brukade köra iaf, men det har jag ju inte gjort på nästan 7 år nu, så skulle jag sätta mig på en MC skulle jag vara liiiite ringrostig så att säga..


Nä, nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig..
Får väl se om jag kan få en pratstund med Älskade C /Ex C innan han somnar!

God Natt Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag håller tummarna för er, och hoppas att ni kan lösa era problem! Det e ju liksom J&C som hör ihop :-)

2010-02-04 @ 09:06:25
Postat av: KackMarie

Sorry att jag inte kommenterat på att tag, men har vart så mkt så knappt ens hunnit läsa :p



D va inge trevligt inlägg detta inte. Hoppas verkligen allt löser sej!

Men däremot ser jag att d kanske fanns ett ljus iaf, vad e d för jobb? :)

2010-02-04 @ 09:26:34
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Wifii

Hej min kära argbigga..



Én del av mig har lust att fråga dig om du skojar, angående besöken här inne.. Vad är det för fel på folk, men med tanke på de frågor du ändå fått inne på nylleboken så tror jag ingenting kan förvåna mig längre!



Människor som bara tenderar bry sig om en så fort det finns en "källa till konflikt" är bara en skara low lifes i mina ögon, så jag tycker att ditt agg är tveklöst befogat.. Be dom roa sig med sina egna liv och sluta sig intressera sig i ditt.



Eller så kan vi rada upp dom och skjuta av dom på en gång?.. Jag är inte ens ledsen över mitt uttryck, fittiga små människor klarar man sig alltid utan. Hur kan man ens fälla sådana idiotiska kommentarer, det övergår mitt förstånd!



Ja blev ändå styggt nyfiken på h*n grejjen, vad i helvete det sa du ingenting om igår mellan vår intressanta diskussion om brownies =D..



Och du får skojja hur mycket du vill om hela men du grejjen, belive you me, hela den grejjen är ändå en ren och skär källa till underhållning.



Jag är otroligt stolt över dig, och över allt du är! Du är inte bara en makalös mamma utan en helt underbar vän, och jag tackar gudarna dagligen att jag har turen att ha dig i mitt liv.



Vi hörs snart vännen min! KÄRLEK!



2010-02-04 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0