How Is "Alone" Done? Can I Handle It?



Tack Hubbe-Bubbe för samtalet idag... 
fast jag kunde verkligen inte prata mer.. var på väg att börja gråta, och jag klarar inte riktigt det just nu känner jag... Men det var verkligen skönt att tala med någon som förstår vad som
snurrar i huvudet på mig, och som varit med om samma sak nyligen..


Helvete!
Nu har det böjat sjunka in mer och mer..
Det gör förbannat jävla piss ont...
Vill inte!
Jag vill inte att det ska vara sant.. kan ingen bara väcka mig från denna jävla mardröm snart??
Han kan väcka mig, hålla mig hårt och säga att det hela bara var en dum dröm.
Att det inte finns någon sanning i den alls..


Vi har pratat en del idag, coh tro det eller ej men jag fick fanimej svar t.o.m.
Inte för att jag gillade svaren, men jag fick dom iaf..
Det underlättar ju vardagen och mina förväntningar.
Men det gör inte mindre ont... raka motsatsen faktiskt! Helvetes karljävel!
Det är kanske som Hubbe säger.. jag faller för fel typer... Men hur kan Han vara fel när han varit så rätt i åtminstinde 7,5 år?
Han kan väl inte vara fel när det känts så rätt? Eller?

Jag känner bara för att svära.. skrika...gråta... gapa... skälla...
Men inget av det kommer hjälpa mig..
Inget av det kommer få stopp på mardrömmen.
Inget av det kommer ändra verkligheten.




"Inside my heart is breaking,
My make-up may be flaking,
But my smile, still, stays on!"

-Freddie Mercury

-----------------------------------------------------------------------------------

"I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and must have it painted black
Maybe then I'll fade away and not have to face the facts
It's not easy facin' up when your whole world is black"

-The Rolling Stones

------------------------------------------------------------------------------------

"I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real"

-Johnny Cash

---------------------------------------------------------------------------------------

"I'm safe
Up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain
Inside
You're like perfection
But how do I feel this good sober?"

-Pink

----------------------------------------------------------------------------------------

"It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do
It must have been so bad
Cause living with me must have damn near killed you"

-Nickleback

------------------------------------------------------------------------------------------

"It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breakin'
I've been wrong, I've been down
To the bottom of every bottle"

-Nickleback

-----------------------------------------------------------------------------------------

"Don't say what you're about to say
Look back before you leave my life
Be sure before you close that door
Before you roll those dice

Don't do what you're about to do
My everything depends on you
And whatever it takes, I'll sacrifice
Before you roll those dice
Baby think twice"

-Celine Dion

------------------------------------------------------------------------------------------


They All Knew What They Were Talking About...


Fuck vad jag kommer sakna dig.. Saknar dig redan fast du inte lämnat mig fysiskt ännu.

Fan va Jag Älskar Dig Din Idiot!










Tur att han inte läser min blogg...




Kommentarer
Postat av: wiffi

It breaks my heart to read your pain sweetie =(..

2010-02-08 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0