Arbetssökande....

Idag har det faktiskt blivit 2 promenader, på 2 timmar vardera.. kände att jag behövde rensa lite tankar, och så pratade jag med en kompis som var lite upprörd, det visade sig att vi hade liknande problem och pratade oss igenom dom.. :)  Så nu är allt så mycket lättare..
Att det kan hjälpa så mycket att prata ut med någon är helt otroligt..

Och så mycket hemligheter jag har avslöjat för henne idag, som jag aldrig sagt till andra människor.. det var lite läskigt faktiskt..  men ändå befriande..

Så.. nu har jag börjat emd detoxen igen också, så nu vore det väl fan om jag inte skulle gå ner mina kilon som jag vill...
Pratade med Manda nyss i telen också, och tydligen så kan man få statlig hjälp med vissa saker som jag vill ha hjälp med, så edt ska faktiskt kollas upp nu i veckan, ska ju ändå dit och prata och göra lite koller, så då kan man ta allt på en gång..

Imon ska jag ringa och söka ett arbete till.. mötte en kompis i helgen nu som arbetar på ett äldreboende, och han gav mig numret till cheferna och bad mig ringa dit, för de söker tydligen folk.
Och så har jag pratat med mina systrars pappa, och han ska kolla nere i hamnen om det finns jobb till mig där.. så förhoppningsvis har jag fått något napp i slutet av veckan iaf.. 

Imorn ska jag möta Xstasia och följa henne på lite ärenden, och pojkarna ska med.. De har nämligen studiedag på dagis imorn, så de ska vara hemma med mig hela dagen.. mysigt samtidigt som jag vet att iaf B behöver sin tid på dagis för att leka med de andra barnen.. men jag kan ju möta Kära M och aktivera bådas barn samtidigt innan jag springer iväg med Xstasia.. ;)
Jaja, vi får väl se hur det blir och vad som händer... 

Nu känner jag att jag bara svammlar, det beror på att jag är trött som faan.. så nu ska jag läsa lite fanfiction, och sen sak jag göra Älskade C sällskap i sängen.

God Natt Gott Folk!!



Må Så Väl Mina Vänner!

 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

..så mycket lättare det blev att läsa...jätte bra och fint.

Puss och kram

2010-01-25 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0