...

Namn: För alla er här ute.... Shhiva, de som ska veta, de vet.

Kallas för: Mammas Ängel, Bittebis Bebis, Moffas Piga, Momme Gull. Annars mitt riktiga namn.

Stjärntecken: Våg

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Nope.. ska väl ta mig i kragen och ta i öronen tror jag..

Tatueringar: JA!!! En, (äntligen kan jag svara ja på denna ;) )

Längd: 1.67

Skostorlek: 39

Hårfärg: mörkbrunt med rött i.. det röda är från min naturliga (Gyllen blond) hårfärg.. det kommer igenom vad jag än gör.. Grr..

Fräknar: Nope

Motto: Lev Livet För Fan, Innan Fan Lever Livet Med Dig!

Kär? Hell Yes!! :)

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Nej, inte nu när vi fått en lägenhet på det ställe vi önskat flytta till i evigheter.

Tycker du att du är attraktiv?
Jag har väl mina mindre bra dagar, precis som alla andra, men generellt, Ja!

Dricker du? Oftast Vatten, men är det lite mer fest så slinker det väl ner en Smirnoff Ice eller 2.. ;)

Röker du? Nä, slutade när jag var gravid -04

Vilket schampo använder du? Response

Vilken parfym använder du? Sean Paul G... vad han nu heter... En kvinnokropp ser flaskan ut som iaf..

Vad är du rädd för? Havet och alla hemska varelser där i.. Sprutor, Blod och att förlora mn kärlek.

Gillar du att tvätta? Vem fan gör det??

Gillar du berg- och dalbanor? Såå Härligt..

Filmen du hyrde? Det var väl kanske Tripple X eller nått sånt.. det var ju evigheter sedan iaf.

Filmen du köpte? Twilight

Låten du hörde: Led Zeppelin - Stairway To heaven

Låten du laddade ner? Whiskey Lullaby

Personen du ringde? Min Älskade C

Personen som ringde dig?  Min Fru

TV-program du såg? So you think you can dance

Person du tänkte på? Min Syster som befinner sig på andra sidan jorden.

Låt: Kings of Leon - Closer

Sak att göra: Skaffa mig ett jobb, eller en praktik...

Sport: Promenerar varje dag.. räknas det??

Dryck: Vatten, The

Kläder: Jeans och Linne

Film: Twilight, Love It.  En annan favorit är The Blind Side

Bil: Subaru Impreza

Serie: RAW

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det har vi väl alla gjort??

Gråtit över en flicka? Ja, fast inte på det viset..  

Ljugit för någon? Mmm...

Varit i slagsmål? Aldrig

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Haha.. Nej

Antal…

Gånger du varit kär? Hmm.. Ja det är väl 2 ggr, och den ena av dom lever jag med nu. ;)

Gånger ditt hjärta brustit? Ojj, ska an räkna med de hormonsprängda tonåren så orkar jag inte räkna..

Hjärtan brustet på grund av dig? Hmm, inte en aning faktiskt..

Tjejer du kysst? Nope

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Från Orsa så är det 8 och från gbg är det 2.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hmm.. tror inte jag varit med i tidningen, men tv har jag varit med på. :)

Senaste

Boken du läste? Vargens Lilla Lamm, Margit Sandemo

Personen du fick e-mail av? Syster Greta

Personen du fick brev av? Lisa

Personen du fick sms av? Min Fru

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det gör vi varje kväll.

Saken du köpte? Ojj, det var länge sedan jag köpte något.. En ny DVD kanske? För 2 månader sedan.

Vad har du gjort idag? Skrivit kontrakt på en ny lägenhet, och varit på långpromenad med Xstasia, och vi hade lite terapisnack. ;)

Brukar du svära mycket? Ja, jag har ju tyvärr börjat igen...

När stiger du upp på morgonen? mellan 06.00 - 08.00  Då vaknar barnen.

Vad har du på dig? Träningsbyxor och en tröja.

Vad ska du göra ikväll? Inte en aning.. förhoppningsvis mysa med Älskade C

Vad är du allergisk mot? Skitsnack och ryggradslösa idioter

Var har du ont? Ingenstans just nu..

Använder du hårspray? Om jag ska göra mig iordning så..

Kan du stå på händer? Tänker inte ens försöka..

Håkan Hellström eller The Ark? Tortyr??

Salt eller socker? Salt..

Gillar du ketchup? Ja, på köttbullar!

Är du glad nu? Nja.. sådär.. Nöjd iaf.

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Beror på humöret faktiskt..

Stockholm är… ? En äkta Storstad.

Göteborg är… ? En stor stad..där jag bor och trivs för de mesta.

Kan du sjunga? Hellre än väl

Spaghetti eller makaroner? Pennor eller skruvar.

Land du vill besöka? USA, Jag SKA uppleva det landet en gång i mitt liv!


Så, nu är jag klar.. happy readning!
Kommentarer
Postat av: Sofie

kul läsning, bli inte allt förvånad om jag koperierar in den i min blogg ;P

2010-01-20 @ 08:15:12
URL: http://supermimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0