Fredag

Såå många som läser dagligen, men inte en enda kommentar... lite tråkigt faktiskt..
Eller rättare sagt.. det är pisstråkigt..


Idag är det Fredag och jag hade velat hitta på något med min fru, men jag har inte talat med henne på några dagar nu, och vet inte alls om hon är sugen på att hitta på något, eller om hon vill ha en lugn hemma kväll..
Jag vill verkligen hitta på något..

Sen ska jag se om lilla Xstasia kan hjälpa mig senare... jag SKA bli blond idag..
Ska köpa avfärgning senare och hon ska hjälpa mig mellan alla sina ärenden hon har..  så nu ska jag bli blond igen.. :)
Får väl se hur det ser ut.. jag har inte varit blond på minst 6 år.. det känns lite skumt..


Igår fyllde min älskade lilla son 2 år.
Tack till alla er som kom.
Han fick jätte fina presenter av alla de som kom, och Älskade C hade gjort tårta som tydligen var god med.. :)
Fick äntligen träffa Fionas kärlek också. :)
Han är jätte trevlig och man såg verkligen hur mycket han tycker om henne. Är så glad för hennes skull för jag vet att han betyder otroligt mycket för henne.


Nä, nu ska vi äta lite frukost.



Må Väl!!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie & Kalle

Hej!

Ja visst är det tråkigt när ingen skriver, jag älskar att läsa alla kommentarer på Kalles blogg!!!

Hoppas ni får en mysig helg.

Kramar

2010-01-29 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0