God Natt

Tack för din kommentar bror. :)
Jag ska hälsa honom när jag träffar honom igen att du gillade hans kommentar... nu kan jag väl erkänna att även jag skrattar åt den, inte bara ler.  :)
Jag ska ta ditt råd och bara låta det komma, alla förändringarna alltså.. Det är lite skrämmande bara att det är sånna drastiska förändringar inom mig som sker, men jaja, det är väl bara att omfamna det hela och gilla läget. :) Så länge man blir en mer kärleksfull människa istället för ond så går det iaf åt rätt håll..




Nu har jag läst lite fanfiction, men orkar itne mer nu, ska snart gå in o lägga mig i sängen brevid Älskade C och kramas lite.

Imorgon måste jag ta tag i promenaderna igen.. gick ju bara strax över 20 min förut, för att vi skulle handla..
Och igår, ja då gick jag inte alls.. Om man inte räknar den lilla biten det är att gå hem till Xstasia från oss.. :)


God Natt Gott Folk!!



Förändringarnas tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0