Jag blir gaaaaalen

Sitter hemma och glor runt lite på Rockin.se
Fan va mycket kläder det finns som jag vill ha där...

Ska skriva mig en önskelista till någon som känner för att vara snäll mot mig.. ;)

Vad jag önskar mig är:


Detta linnet



Dessa tröjorna:









Blir snart knäpp på Älskade C... Han är så förbannat orolig för allt just nu och går mig på nerverna..
Han stressar upp sig och blir orolig för något som han itne kan göra något åt just nu iaf.. Något han inte kan påverka, och det blir sån jävla irritation för mig..
Han tjatar om det hela tiden, och ser inte att det kan finnas lösningar, utan bara problem..

Ska försöka lösa allt så han slipper stressa upp sig så.. men det är sv¨årt att fundera ut en lösning när han sitter och tjötar om problemet hela tiden, och inte vill se att det kan finnas ett litet hopp..
Jaja..

Nu ska jag sätta mig och glo på "Sybreeder83" på YT..
Jävla roliga prick... :) Har ni inget för er så gå in och kolla... :)



Nå Väl min vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0