Kläder kläder kläder kläder!!!

Jag har insett att jag måste skaffa mig ett jävla bra betalt jobb...
Jag har suttit och kollat runt på en massa kläder somjag vill ha, och det är inte bara rockin.se som har kläder som rycker i min ekande plånbok.. även http://peoplesuniform.com/ har kläder som jag sååå jävla gärna vill ha...
Ed Hardys kläder...
Jävlar vad mycket snyggt den mannen har åstakommit...
Måste få ett jobb snart så jag kan fixa en ny garderob...


Så ringde han som har lägenheten nu, och ville att vi ska flytta in tidigare.. det vill jag med kan jag ju lova..
Han fråga om vi ville flytta in 10-15 feb, istället så vill han ha halva hyran..
Vi vill, det är absolut inte det som är problemet... men vi vet fan inte om vi kan fixa de pengarna som krävs..
Vi ska kolla, men det ser inte jätte ljust ut, tyvärr...

Nä, nu ska jag lägga upp kakor och sånt.. snart kommer gästerna till LillaS som fyller 2 år idag!!

GRATTIS mitt lilla BusTroll!!



Må Väl Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0