Long time no see..

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera det sista.. men jag har haft andra saker för mig faktiskt... Skriver på en novell.. eller rättare sagt 2, men bara en som folk kommer få läsa.. :) Den ändra är bara till för migsjälv.. en läkningsprocces som måste göras.

Idag har vi varit och skrivit på kontraktet för den nya lägnetheten... Så jävla underbart..

Vill faktiskt inte skriva mer.. har lite för mycket i mina tankar för att skriva ut här...



Tack igen Xstasia för att du orkar lyssna på mig!!

Älskar er mina nära och kära!! Glöm aldrig det!! ;)

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ser framemot att få läsa vad du skriver...Puss och kram

2010-01-15 @ 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0