Lyckad Utekväll!

Tack Bittebi, ja man blir jätte glad när man loggar in o ser en kommentar. :)


Idag är jag inte helt i tipp-topp.. Jag och min fru skulle ju hitta på något igår, men hon mådde inte bra, så jag tog med mig Mandy ut istället. Vi hade jätte trevligt, Luder och Kishi kom in också.. Tyvärr blev Mandy lite dålig och fick ont i magen så hon fick åka hem tidigt.. Väldigt tråkigt, men huvudsaken är ju faktiskt att hon mår bättre idag..

Så kom Lzer och hans flcikvän in också, så det var verkligen trevligt med en massa gamla vänner. För var gång jag talar med dom eller umgås med dom så blir jag bara mer och mer tacksam över hur underbara vänner jag faktiskt har. De betyder otroligt mycket för mig.

Nä, jag orkar inte sitt här och skriva mer just nu, men jag hade jävligt trevligt igår iaf.. och tack mitt lilla lude för den underbara kommentaren du fällde för att rädd mig från påflugna pojkar som inte fattar klarspråk..


"Hej Shhiva, hur går det med klamydian?"
Puss på dig.. (väldigt sarkastisk)


Må Väl!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

...hihihi, vilken bra kommentar!!!

Pöss på dig

2010-01-30 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0