NyÅrsLöfte!

Jag är lite sen med sånna här saker.. det var jag förra året med, men det betyder inte att jag inte håller det när det gäller iaf... :)

Så, mitt nyårs löfte detta året är att förbättra mig som människa, och att se till att mina nära och kära vet hur mycket jag älskar dom, och hur mycket jag ser upp till dom.. hur stolt jag blir när de har sina stora ögonblick i livet, hur glad jag är att faktiskt ha just dem som mina vänner!!

Ja, jag ska tala om för er mina nära och kära hur mycket jag älskar er och varför!!
Så snart får du kanske en kärleksförklaring i vänskaps mening.


Jag har världens bästa familj, släkt och vänner..
Jag har sån tur.
De bästa människorna  som finns på planeten finns i mitt liv, och jag älskar er... oändligt!




God Natt!!

Kommentarer
Postat av: KackMarie

D va nog d bästa nyårslöfte jag hört. Sådant löfte skulle vi alla ge. :)

2010-01-08 @ 12:25:50
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0